sábado, 19 de abril de 2008

Perdóame se nalgún momento perdín a fe en ti .


Onte pola tarde fun a Vitoria , fun de compras a un gran centro comercial " el boulebard " y mentras Maricha visitaba as imnumerables tendas de roupa e visuteria ( cousas de rapazas ) eu metinme nunha libreria ( elexin a libreria porque si me meto na tenda de discos corro graves peligros de tolear ) ben ; imos o tema , ali comprei o libro de Fito , " Soy todo lo que me pasa " .

Esta noite xa estiven lendo unha boa parte i esta tarde o rematarei sen duda porque se fai moi ameno . Fito vai narrando historias da sua infancia , de como creceu entre Bilbao e Laredo ( un pobo de Cantabria invadido por bilbainos que buscan descansar do axetreo da cidade ) fálanos dos seus orixes nunha familia de clase media que vive da hosteleria , fálanos dos seus pais , dos seus amigos , do seu irmán , dos seus fillos ... en fin falanos da sua vida .

Eu teño que recoñecer que a Fito o tiña un pouco olvidado , non e que non o escoitase , sabedes que no TRISKEL ( o meu bar , para quen este lendo esto e non o sepa ) sempre puxen todos os discos de Fito e por suposto de Platero . Non era que non o escoitase , era que despois de " Soldadito Marinero " estaba un pouco saturado , perdin un pouco a fe , e ainda que si escoitei " por la boca vive el pez " non lle prestei a atención que si merecia . Foi coa xira que fixo con Calamaro cando piuden apreciar a calidade das cancións que conpoñen o último disco de Fito . En especial gústame " medalla de carton " joder e unha pasada .

Amigos o que ven a decir este reportaxe que escribo e que Fito aparte de ser un músico con moitisima clase , e unha persona encantadora , educada e con un saber estar brillante .
" Fito , perdóame se algún dia dudei de ti "
Gracias a todos por ler este reportaxe , este blog , e se vos gusta Fito leede o libro . Eu ainda teño que acabalo . Esta tarde sumerxireime entre as suas paxinas .
como diria meu amigo Rubén o de Monfero XENIO .

No hay comentarios: