miércoles, 25 de junio de 2008

1ª CONCENTRACION MOTERA EN MONFERO 21 - 06 - 08







Benvidos outra vez o meu blog , vou facer nesta ocasión unha crónica do que vivín a noite do pasado sábado , mentres presenciaba os concertos que amenizaron a recta final da xornada motera no MOSTEIRO DE MONFERO .
Eu a verdade que de motos non sei moito , e encima nin se quera fun a ver os espectaculos que se levaron a cabo durante o día ( segun oin , parece ser que tiveron considerable éxito ) sendo sincero o que a min me empuxou a ir a esta festa ( aparte do aprecio que sinto por algúns amigos de MONFERO ) foron os concertos de rock and roll . E como este e un blog de rock and roll ...


Estou seguro de que si o rock and roll tivera rostro , había de ser semellante a este .






O YIYI e mais o GORGULLO ( sobran as palabras )



Meu primo MIGUEL mais eu .



Os amigos de MONFERO . xa un pouco tocados ...


Traer a esta festa a este grupo NEGADET foi un total acerto , estiveron disparando versions de autenticos temazos de rock and roll , amenizando a noite de putisima madre , tocaron BLACK SABAHT, JUDAS PRIEST , BARRICADA , EXTREMODURO , BARON ROJO ...
Encima era a boda do IRI , e acabaronna aqui , que mellor sitio para acabar a boda deste mitico e lexendario cabaleiro do heavy metal . FELICIDADES IRI ( sinto non ter unha foto )


No hay comentarios: